Tuesday 5 November 2013

PERJALANAN YANG BERERTI!

       23 Okt 2013 langkahku bermula menyusuri genting untuk menghantar isteri dan permata hati pulang ke kampung halaman.. Kepulangan kami disambut penuh kegembiraan. 27 Okt 2013 aku terpaksa melangkah pulang ke KKB meninggalkan insan-insan tersayang. 29 Okt 2013 aku dikhabarkan berita ayah dalam situasi yang cukup tenat. 30 Okt 2013 sekali lagi aku bersama 'kekasihku' yang masih 'kurang sihat' mendaki Banjaran Titiwangsa menuju ke pantai timur. 31 Okt 2013 ayah pulang ke penciptaNya. Kepulangan ayah kami redhai..  Dalam keriangan menyambut Nurin Izara Imani Allah menguji kami dengan kepulangan ayah tercinta. Dan hari ini, 05 Nov 2013 aku dengan hati yang berat sekali lagi terpaksa berpisah dengan mereka yang tercinta.. Namun aku mendoakan perjalanan ini akan dilindungi Allah..

No comments:

Post a Comment